Легкові автомобілі
В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, окрім сидіння водія, - восьми, склад транспортних засобів з тягачем категорії В і причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів.
Історія створення автомобіля
Усім напевно відомо, що багато світових відкриттів і винаходи відбувалися по волі його величності випадку, а хитромудрий ланцюжок не пов'язаних між собою подій міг привести до абсолютно несподіваних відкриттів. Історія створення автомобіля не є виключенням, проте вона розвивалася декілька віків, і їй передувало багато подій.
Славу творця автомобіля німецькі експерти приписують одній людині, проте якщо говорити про розробки цього унікального винаходу, то вони велися упродовж декількох сотень років.
Етапи створення автомобіля:
1. Перші креслення Леонардо да Вінчі;
2. Перша парова машина;
3. Повозка-самокатка Івана Кулібіна;
4. Створення бензинового двигуна;
5. Саморушний екіпаж Карла Бенца.
Перші креслення автомобіля
Наприклад, перші креслення автомобіля були розроблені самим Леонардо да Вінчі, який застосував у своїй конструкції пружинний привід. У той час в деяких європейських країнах воза з подібним приводом брали участь у всіляких святкових ходах. У 2004 році, експерти з Музею науки, який знаходиться у Флоренції, відновили автомобіль по кресленнях великого художника і довели правильність його ідей.
Прототип креслення автомобіля Леонардо да Вінчі, зробленого в Італії
Парова автоматична машина
В 1765 році російський механік побудував парову автоматичну машину, а через декілька років на основі цієї машини був сконструйований віз, автором якого став винахідник Нікола Кюньо. Віз використали для перевезення артилерії, а її розміри можна вважати наближеними до габаритів сучасних вантажівок. Швидкість воза автомобіля складала всього 4 км/год, а вага води і палива для неї складала біля однієї тонни.
Створення повозки-самокатки Іваном Кулібіном
Далі історія створення автомобіля тривала таким чином. Над його створенням працював і російський винахідник Іван Кулібін, в повозке-самокатке, якого використовувалися підшипники кочення, крутеневе колесо, гальмівна система і коробка швидкостей.
На роль хрещеного батька першого автомобіля німці висувають свого співвітчизника Карла Бенца. Як свідчить історія, в 1886 році Карл Бенц отримав перший патент на двомісний екіпаж, який був оснащений бензиновим мотором і міг переміщатися самостійно. Так що можна сказати, що історія створення автомобіля веде свій початок саме звідси.
Перший бензиновий двигун
Карл Бенц і Готлию Даймлер вважаються творцями першого бензинового двигуна. Природно вони винайшли мотор не з чистого аркуша, оскільки багато його вузлів і агрегати було розроблено набагато раніше, а співавторів винаходу бензинового двигуна у світі налічується близько 400. Інженер Ніколас Отто став першим у світі винахідником, який отримав патент на винахід двигуна внутрішнього згорання. Патент був зареєстрований в 1876 році.
Перший автомобіль Карла Бенца
1886 рік вважається переломним роком в історії створення першого автомобіля. Того року інженер Карл Бенц отримав патент на створення саморушного екіпажа з бензиновим двигуном. Цікавим є і той факт, що приблизно в цей же час Готлиб Даймлер сконструював свій перший екіпаж з бензиновим мотором, а до цього отримав патент на винахід першого у світі мотоцикла і карбюратора. Проте тут втрутився його величність випадок, і роль першого винахідника автомобіля дісталася Карлу Бенцу. Екіпаж Карла Бенца оснащувався мотором, який видавав 9 кінських сил. Двигун розташовувався над віссю задніх коліс, що наводилися в рух за допомогою однієї ремінної і двох ланцюгових передач. В якості джерела живлення для системи запалення використовувалася гальванічна батарея. Над мотором горизонтально розташовувався крутень, який служив для запуску мотора і створення рівномірного обертання.Конструкція із спаяних металевих трубок служила рамою першому автомобілю, а його максимальна швидкість складала 16 км/год.
Після того, як Кард Бенц отримав патент, почалася нова історія створення автомобіля. Винахідник вирішив представити своє творіння на суд публіки і Бенц прокотився на нім по вулицях міста Мангейм. Але новинка викликала у жителів міста тільки роздратування. Карл повернувся додому в засмучених почуттях і поставив свій перший автомобіль під навіс, проте вирішив довести своє творіння до досконалості.
Через два роки після невдалої автомобільної прогулянки автомобіль Карла Бенца був "викрадений". Троє так званих відвідувачів вирішили відвідати родичів в містечку Пфорцхейм і вирішили зробити це на автомобілі. Звичайно ж в дорозі не обійшлося без пригод, але автомобіль витримав подорож, а усі хвилювання окупилися з лишком, оскільки усі жителі Пфорцхейма збігалися для того, щоб побачити цей диво екіпаж, який пересувався без коня.
Про цей випадок через деякий час дізналася уся Німеччина, при цьому преса звернула увагу не на викрадачів, а на сам автомобіль. З цієї миті і почалося повсюдне захоплення автомобілем і не лише в Німеччині. Багато істориків вважають, що дружина Бенца, яка і була одним з "викрадачів" зіграла величезну роль в успіху Карла, а перша подорож автомобіля в 180 кілометрів, сьогодні вважається першим в історії автопробігом.
Але історія створення першого автомобіля на цьому не зупинилася, і в 1883 році на світ з'явився новий чотириколісний автомобіль, який оснащувався шкворневой системою повороту керованих коліс. Новий автомобіль був двомісним екіпажем, моторний відсік якого був повністю закритий. У відсіку розташовувався мотор, потужність якого складала 3 кінських сили, а чергове творіння Бенца отримало ім'я "Вікторія".
Після випуску "Вікторії" справи компанії пішли в гору і Бенц вирішив створити серію екіпажів, внаслідок чого до потужної "Вікторії" додалася полегшена модель "Вело", що була чотириколісним екіпажем, який згодом став прототипом першого в історії вітчизняного автомобіля таких конструкторів як Яковлєв і Фрезі. Випуск полегшеної моделі почався в 1894 році. За три роки в компанії було випущено 381 екіпажа, а історики вважають "Вело" першим автомобілем серійного виробництва. Можна сказати, що історія створення автомобіля мала досить довгий розвиток, перш ніж ми змогли отримати автомобілі в тому вигляді, в якому пропонує нам сучасний авторинок.
При створенні сторіночки використовувалися матеріали журналу "Авто і Мото"